loading...
فروش ویژه کلوب و کوروب
سینا بازدید : 24 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

باسلام اینجانب برای رفاه بیشتر کاربران سایت کلوب دات کام با افتخار اعلام میکنم اماده عرضه بسته های ارزان و به صرفه هستیم 

برای خرید کوروب و کلوب میتوانید مبلغ مورد نظر را به شماره کارت : 8954*2068*3372*6104 به نام : مهدی ادبی * بانک ملت واریز و کوروب خود را تحویل بگیرید 

تازه با خرید کوروب یا کلوب میتوانید صاحب 1809 هزار کوروب جاییزه بگیرید 

و شما فکر میکنید ایا من کلاه برداری نمیکنم ؟؟

ولی من میگویم من در کلوب اعتبار کسب کردم و با یک کلاه برداری حاضر به از دست دادن رتبه بین کاربران نیستم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کوروب به معنی اعتبار سایت کلوب این اعتبار به درد خرید البوم*خرید سرویس مشاهده از پروفایل * نظرسنجی * افزایش مقدار پیام ها * خرید رسانه و کلوب و... اما ما چون میخواهیم کاربران کلوب با قیمتی ارزان و به صرفه مقدار زیادی کوروب را با قییمتی ارزان عرضه کنیم ممنون از انتخاب شما !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 217